torsdag 7. februar 2008

Bloggoppgave

vi har i lekse å se på 3 blogger, og sammenligne dem. jeg skal da si litt om en blogg som en svenske som bor i Norge har (Ja vi elsker), bloggen til Petter Solberg, og en blogg som en basketspiller fra Denver Nuggets har (Carmelo Anthony). jeg skal da først ta for meg den svenske bloggen.
først syns jeg den var litt kjedelig og ensformig. etter jeg hadde lest litt mer nedover siden, skjønnte jeg at dette kanskje var en bra blogg allikevell. det er en enkel blogg, uten for mye dill og fancy stash. det var fine bilder som forklarte litt om hva han skrev om. dette er et pluss!
etter det var det bloggen til Petter Solberg. dette er en blogg som jeg ikke likte så altformye. grunnen til dette er at jeg syns det heller virker som en logg som man kune skrevet i klassen etter en time var ferdig. det er et enkelt språk med skrivefeil, og forkortninger. mange fine bilder, noe som trekker bloggen litt opp.
den siste og beste jeg leste er fra basketspilleren Carmelo Anthony. han er en spiller på Denver Nuggets, et basketlag, som jeg ser på som det beste. det er kanskje jeg også syns denne bloggen er best. han skriver om hvordan kampen gikk, og hva de kunne gjort bedre. han har et veldig vennskapelig forhold til fansen, hvor han f.eks spør om hvordan alle har det, og hva som skjer. bloggen er ikke så veldig mye mer enn greit utformet. i motsetning til de andre, er det ikke så mye bilder her, men heller ikke så mye tekst heller. en interessant blogg hvis du er interessert i Denver Nuggets og Carmelo Anthony.

1 kommentar:

Ingunn sa...

Grei sammenligning. Men husk å lenke til alle bloggene.